ساربوک

کتابفروشی اینترنتی ساربوک

ساربوک

کتابفروشی اینترنتی ساربوک

آخرین نظرات
جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ

استراتژی اقیانوس آبی

 

نویسنده مخاطب را تشویق به واردشدن به بازاری می‌کند که هنوز قواعد بازی در آن تعیین نشده است و فرصت فراوانی برای کسب سود وجود دارد.
 

مشاهده و خرید👇
🌐http://sarbook.com/product/335512

📚 استراتژی اقیانوس آبی
🖋دبلیوچان کیم - مابورنیا
📃آریاناقلم

 

این کتاب راهکارهایی به خواننده خود ارائه می‌کند که در آن به جای رقابت با رقبا در حوزه کسب و کار و در دست گرفتن بازاری که به بهایی خونین و پر از ریسک امکان‌پذیر می‌شود توصیه ورود به  فضای بازار نامحدود اقیانوس‌های آبی شده است که در آن به جای رقابت با دیگران باید دست به خلق تقاضاهای جدید زد. چاپ نخست  کتاب «استراتژی اقیانوس آبی: چگونه بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقایت معنا ندارد» به زبان انگلیسی در سال 2015 میلادی منتشر شده است. این کتاب  از یازده فصل، سه پیوست و یاداشت‌هایی در انتهای کتاب تشکیل شده است.
 

عناوین سرفصل‌های آن عبارتند از: «فصل اول: خلق اقیانوس‌های آبی»، «فصل‌ دوم: ابزارهای تحلیلی و چارچوب‌ها»، «فصل سوم: تجدید ساختار مرزهای بازار»، «فصل چهارم: تمرکز روی تصویر کلان به جای اعداد»، «فصل پنجم: رسیدن به مرزی فراتر از تقاضای موجود»، «فصل پنجم: رعایت استراتژی درست»، «فصل هفتم: غلبه بر موانع کلیدی سازمانی»، «فصل هشتم: اجرا را در درون استراتژی جای دهید»، «فصل نهم: هم‌راستایی ارزش، سود و مشوق‌ها»، «فصل دهم: تجدید اقیانوس‌های آبی»و «فصل یازدهم: اجتناب از دام‌های اقیانوس سرخ». در بخش پایانی کتاب سه پیوست با عناوین «نمایی از الگوی تاریخی خلق اقیانوس آبی»، «نوآوری در ارزش، دیدگاه تجدید ساختارگرایانه از استراتژی» و «دینامیک بازار برای نوآوری در ارزش» قرار دارد که مکملی خواندنی بر مطالب کتاب به شمار می‌روند.
 

در این کتاب نویسنده مخاطب را تشویق به واردشدن به بازاری می‌کند که هنوز قواعد بازی در آن تعیین نشده است و فرصت فراوانی برای کسب سود وجود دارد. اساسا استراتژی اقیانوس آبی در دنیا زبانرد اهل فن به‌ویژه بسیاری از مدیران و کارشناسان حوزه کسب و کار شده است. نویسندگان این کتاب نه تنها تمام زوایای استراتژی اقیانوس آبی را برای مخاطب شرح می‌دهند بلکه روش‌های رفع مشکلات در این راه را نیز توضیح داده‌اند که این ویژگی‌ها کتاب «استراتژی اقیانوس آبی» را به کتابی بسیار مفید و کاربردی در حوزه کسب و کار تبدیل کرده است



🌐مشاهده و خرید کتاب از ساربوک دات کام👇
🌐http://sarbook.com/product/335512

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی